Bestelling En Levering

Ons doel is om onze klanten de beste verzendingsopties te bieden, ongeacht waar u woont. Elke dag leveren wij aan honderden klanten over de hele wereld, zodat wij u te allen tijde het hoogste niveau van responsiviteit kunnen bieden.



GRATIS VERZENDING

Wij willen onze klanten graag een goede service bieden en daarom bieden wij gratis verzending op al onze producten.



VERZENDINGSTIJDEN (bij benadering):


Nederland en België: Over het algemeen worden de goederen geleverd in ongeveer 4-12 dagen, afhankelijk van de bestemming.



VERTRAGINGEN IN DE LEVERING:

In zeer zeldzame gevallen kan het voorkomen dat pakketten er langer over doen dan de verwachte termijn. Helaas hebben we geen controle over de verzendtijd. In deze gevallen zullen wij samenwerken met het koeriersbedrijf om het pakket zo snel mogelijk bij u te bezorgen.



Dit kan vooral gebeuren tijdens de drukke feestdagen aan het eind van het jaar, tijdens promoties of in andere gevallen.



Als er gedurende meer dan 15 werkdagen geen tracking updates zijn, neem dan contact met ons op en wij sturen u een nieuw pakket.

 

 

 

VERWERKINGSTIJD:

De tijd die nodig is om een bestelling te verifiëren, op kwaliteit te controleren en te verpakken. Bestellingen hebben over het algemeen 2-6 werkdagen nodig om volledig verwerkt te worden. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd verschilt van de verzendtijd en moet worden opgeteld bij de totale levertijd.



Nadat uw bestelling is verwerkt, haalt onze koerier uw pakket op bij ons magazijn. U zult een e-mail ontvangen met de tracking informatie.




HET ANNULEREN VAN EEN BESTELLING:

Als u eenmaal een bestelling hebt geplaatst, kunnen wij deze na 30 minuten niet meer annuleren, omdat de bestelling dan verwerkt is.



Als u een bestelling die u net hebt geplaatst wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via supporto@miocomfort.it.




ORDERS NIET HERKEND:

Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die naar ons worden teruggestuurd als geweigerd, niet opgehaald, onbestelbaar of als gevolg van een onjuist of ontoereikend adres.



Als u merkt dat u bij het invullen van uw bestelgegevens onjuiste of onvoldoende adresgegevens hebt vermeld, stuur ons dan zo spoedig mogelijk een e-mail op info@elmyd.nl met uw bestelnummer en de bijgewerkte gegevens.



Zodra de bestelling is verwerkt, kunnen wij het adres niet meer wijzigen en kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor onjuiste of ontoereikende adressen.



BESCHADIGDE BESTELLINGEN:

Als uw product beschadigd aankomt of niet overeenkomt met wat u werkelijk hebt besteld, neem dan binnen 3 dagen na levering contact met ons op via info@elmyd.nl.

 

DOUANEKOSTEN EN -HEFFINGEN:

Soms kunnen douanekosten in rekening worden gebracht, afhankelijk van het land van bestemming van het pakket. Douanekosten zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Houd er ook rekening mee dat douaneagenten in zeldzame gevallen de levering van bepaalde pakketten kunnen vertragen.



AFZONDERLIJKE PERCELEN:

In sommige gevallen kan een bestelling om bepaalde redenen in verschillende pakketten worden gesplitst:


Verschillende magazijnlocaties (wij hebben verschillende magazijnen over de hele wereld)
Gewichtsbeperkingen opgelegd door onze vervoerders.


TRANSIT:

Alle bestellingen worden dezelfde of de volgende werkdag vanuit ons magazijn verzonden. Elmyd.nl is niet verantwoordelijk als een pakket niet binnen de door ons gestelde termijn wordt ontvangen, aangezien er onvoorziene vertragingen kunnen optreden bij de vervoerders.



OPGELET: Wegens het grote verkoopvolume, vooral tijdens de maanden oktober, november en december, kunnen de verzendingen enige vertraging oplopen. Onze prioriteit is de klantervaring en wij streven ernaar u gelukkig en tevreden te maken met uw bestelling.